Första dagen

{ 2013-01-2807:01:00 } Dagbok | 2 kommentarer


Okej mina vänner, sitter på tåget påväg till Gävle med kaffet i min KeepCup. Uppe med tuppen var jag, trodde det skulle vara jag och alla "speciella" människor ute och blev lite förvånad när det inte alls var så! Helt vanliga pendlare och jag...

Extremt nervös är jag i alla fall och vill egentligen mest rymma härifrån! Men icke, istället tar jag tjuren vid hornen!
Det kan liksom inte gå mer än fel och så får man väl be om hjälp!

 





Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt,,,det kommer att gå så bra, och man kan ju alltid fråga någon om hjälp...LYCKA TILL med studierna

2013-01-28 @ 09:14:03
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Mamma

Kör hårt gumman!

2013-01-30 @ 07:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December