Snart 5 år varvat med inskolning

{ 2013-01-1520:21:36 } Vi syskon | 0 kommentarer


Så otroligt mycket inskrivet i kalendern just nu, tror inte det har varit såhär mycket på ett bra tag!
Inskolning med Noah går superbra, han är överallt och ingenstans tycker jag och sova, som var det stora orosmomentet för mig, går hur bra som helst och imorgon är sista inskolningsdagen!
 
Imorgon är även en stor dag, det är Julias 5 årsdag! Har slagit in presenter här hemma nu på kvällskvisten och det var en nervös prinsessa som somnade vid halv åtta. Jag får väl lite halvt ta och lägga av med dem här  sentimentala inlägg som blivit på sistone men jag har så svårt att låta bli. Från och med nu kommer jag i princip ihåg varenda sekund som passerade för 5 år sedan.. Drömmer mig tillbaka då vi fick träffa prinsessan Julia för första gången efter seriöst flera timmar av blod, svett och tårar!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December