And we're on the way.

{ 2008-12-1010:13:47 } Dagbok | 1 kommentarer


Den här morgonen har varit helt perfekt. Både Julia och jag vaknade med ett leende på läpparna när klockan ringde. Vi gick upp och åt frukost och sen badade Julia medans jag duschade. Jag brukar fylla Julias badbalja så ställer jag den i duschen medans jag duschar. Hon tycker det är jätte kul och så sparar vi tid också. Nu ska vi snart åka in till stan och träffa min underbara moder. Vi ska ha en dag på stan och sen så ska hon sova hos oss, jag har träning ikväll men jag tror vi hinner mysa på lite innan och efter. Hoppas på att mamma kan laga någon god mat idag, Timothy hoppas det jätte mycket. Han älskar när min mamma lagar mat.
Just det, jag lovade ju lite uppdatering på hur natten var. Den var typ som det brukar, ingen större skillnad. Hon vaknade till några gånger och fick välling klockan 0300. Skillnaden mot när hon sover två gånger om dagen var att hon var gnälligare på eftermiddagen så jag tror att vi kommer fortsätta köra på två naps om dagen. För er som är intresserade. Nej nu ska jag klä på mig och röra mig in mot stadens sus och dus! Have a lovely day!


Sötnosen idag




Kommentarer
Postat av: mariaa

åh vad fin hon blev i sina nya kläder:)

2008-12-10 @ 13:01:48
URL: http://minimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December