Dålig uppdatering idag.

{ 2008-12-2315:17:00 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag har varit hur stressigt som helst. Varför blir det alltid så? Jag tycker alltid att jag är ute i god tid men så blir jag stressad som ett as i alla fall. Jag och Julia har varit inne i stan och handlat dem sista julklapparna och mer julklappspapper. Vi var på Åhléns City, det var rena mardrömmen. Jag fick nästan panik, det var så himla mycket folk. Det var bara att ta ett extra andetag och ta det cool. Julia sov som tur var så jag behövde inte oroa mig för henne. Timothy kom och hämtade oss vid T-banan, jag hade så mycket grejer att jag inte orkade gå hem!
Nu har jag slagit in dem sista julklapparna, dem blev riktigt fina i år tycker jag. Vi ska ta på Julia lite kläder nu och så ska vi gå och hämta lite julgransris som vi ska ha här hemma istället för gran. Vi bestämde oss för någon dag sedan att vi inte skulle ha gran för vi är nästan inte hemma någonting men så ändrade jag mig igår. Idag skulle jag ha köpt en ljussling till gran men dem var slut ÖVERALLT och jag tycker det är så fult med dem där fakeljusen. Då är jag heller utan. Vi ska som sagt klä ris här hemma istället, då tycker jag inte att man behöver någon ljusslinga.
Sen måste vi packa. Vet inte riktigt vad man ska ha på sig imorgon men det blir väl någon kjol av något slag skulle jag tro. Vi ska stanna i Globen Shopping innan vi åker också och se om man kan hitta en snygg skjorta till Timothy som han kan ha på sig imorgon. Julia ska ha värsta söta klänningen som hon kommer att få utav mamma på morgonen, så har jag köpt en jättefin vit body med liten krage, vita stumpbyxor och ett par jättesöta lackskor. Imorgon kommer hon verkligen att vara vår lilla prinsessa. Jag kan ju inte lägga upp bilder från vår kamera hemma hos mamma men jag tänkte jag skulle ta med mig sladden till mobilen och se om det fungerar.
Nej nu ska vi ut och fixa ris! Hoppas ni har en bra dag dan före dopparedan, inte allt för mycket stress. Kom ihåg att julen är en högtid där man också ska njuta av familj, vänner och god mat också. Inte bara JULKLAPPAR! (även om dem är ett roligt plus!)



Två IKEA-kassar fulla med julklappar blev det i år.


Ungefär såhär är våra klappar inslagna i år





Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vilka fina paket :D Kan tänka mig att de var mycket folk :P gick de bra annars? :) kramar

2008-12-23 @ 19:00:41
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December