Dan före dan före dopparedan!

{ 2008-12-2209:37:59 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag skulle vi ha träffat Cassandra och Jossefin. Såg fram emot det som sjutton men Julia har varit gnällig, hostig och snorig hela natten och man vill ju inte smitta ner lilltjejen såhär lagom till jul! Tråkigt att ha en sjukling till sin första jul liksom. Vi ska jobba järnet på att få Julia frisk.
Vi får helt enkelt hålla oss hemma idag. Jag kan ju passa på att slå in lite julklappar och så då. Varje år så har jag olika teman på min ajulklappar och i år så går det i guld. Jag har köpt olika julklappspappar och massa olika fina band. Imorgon åker vi till Örebro också så jag måste väl packa med. Även om man bara ska vara borta en natt så finns det massor att packa när man har en liten med sig. 
Ska göra lite frulle nu! Ha en bra dag allesammans så hörs vi senare!





Kommentarer
Postat av: Michis

Ja samma här. Leon är också förkyld. Hoppas det inte var så att han smittade Julia.

Och hoppas att båda skruttarna blir friska nu till jul!

2008-12-22 @ 12:52:56
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Vi får ta den en annan dag :D Ha en bra jul :D så kan vi höras i mellandagarna lr något :) God jul på er. Kramar

2008-12-22 @ 19:05:13
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December