Fjärde advent.

{ 2008-12-2120:27:07 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag var det fjärde advent. Känns som om hela december bara har flugit förbi, var har all tid tagit vägen?
Idag har vi fixat här hemma, gjort en behövlig städning, julpyntat och målat klart. Nu är det äntligen färdigmålat i vardagsrummet. Jag gick ut en sväng med Julia i vagnen när hon skulle sova. Hon sover så bra i vagnen och sen så kände jag verkligen att jag behövde lite luft. Jag klarar inte av att vara inne en hel dag.
Runt halv fyra så ringde Linda. Vi gick över dit och belv bjudna på glögg, pepparkakor, lussebullar, ischoklad och knäck. Riktigt juligt var det! Timothys boro Jhonny, Lisa och hennes lillasyster Kristin var där också. Julia stod som vanligt i centrum och njöt av varenda sekund. Jhonny, Lisa och Kristin var och tittade på juluppsningen igår och Kristin är sugen på att börja. Vi körde massa cheerleading i Linda lägenhet, jag tror Linda trode att vi skulle riva stället ett tag där.
När vi kom hem därifrån så var det dags för Julias middag och vi städade klart. Klockan sju så kom en kille hit som skulle kolla på vår lägenhet, vi har eventuellt ett byta på g. Hans lägenhet är dock inte lika fin som vår så jag tror inte att det blir av. Nu när vi håller på att göra om här hemma så känner jag verkligen inte att jag vill flytta härifrån. Man kan komma på bra lösningar här hemma och då behöver man inte alls flytta.
Julia somnade klockan åtta idag eftersom hon bara sovit en gång idag, hoppas hon sover hela natten! Elle kanskebara vaknar en, två gånger eller något.
Nu ska vi kolla på någon film och mysa på jag och Timothy! Snart är Timothy ledig från jobbet också, han är ledig i hela två veckor och det ska bli så mysigt att få vara med honom.
Bjuder på lite pics på vår prinsessa från idag innan jag stänger av. Kram på er!



     
Vår prinsessa





Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sötnosen :D va söt hon är :)

2008-12-21 @ 22:37:22
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December