Fredag.

{ 2008-12-0511:19:12 } Dagbok | 1 kommentarer


Julia har hostat inatt och nu vaknade hon upp lite snorig, skönt att vi bara ska vara hemma idag. Jag har kommit på att jag inte kan ha tv:n eller datorn på när jag ska städa eller så, jag fastnar alltid framför någon av dem. Får se hur det går med städandet i dag i alla fall för Julia är gnällig och vill bara vara i famnen hela tiden. Det är inte lätt när man är liten kanske man kan säga. Timothy kommer hem sent idag också, dagarna känns så himla långa när han slutar sent. Imorgon är det julbord med hans jobb också, Julia ska vara med farmor och farfar. Dem har ju suttit barnvakt förut i någon timme och jag är inte orolig för det men jag är verkligen sämst på att lämna bort Julia. Känns som om jag överger henne liksom, lite töntigt men det är så det känns.
Nu ska jag komma på ett sätt att sysselsätta min lilla prinsessa medans jag sätter igång med städningen. Hörs senare alla vänner. XOXO


Julia borstar tänderna efter badet igår morse

.




Kommentarer
Postat av: mariaa

klart det inte gör nått:)



Lyckat till med städningen:)

2008-12-05 @ 12:18:52
URL: http://minimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December