Hemma igen.

{ 2008-12-0316:23:17 } Dagbok | 0 kommentarer


Så var man hemma igen. Jag och Julia åkte ju till Farsta för att lämna in min mobil som totalt fuckade upp sig igår. När vi kommer till Telia så vill dem inte ta in den på lagning eftersom allting som försvann igår var tillbaka idag. Jag blir så himla arg, kändes som om dem bara dumförklarade mig liksom. Som om jag inte visste ett skit om teknik. Han frågade om det inte var så att jag hade lagt över allting jag hade på telefonen på nått annat minne i mobilen men så var det verkligen inte. Jag hade inte rört en enda knapp!! Sånt där tycker jag verkligen inte om, att bli som hånad när man kommer till en butik för att få hjälp. I butiken säger dem att det är jag som får betala för serviceavgiften om det är så att dem inte hittar något fel på mobilen, okej att dem kanske vill att jag inte ska skicka in den i onödan man jag var faktiskt där för ungerfär tre veckor sedan också. Kommer man in med den för andra gången så tycker jag faktiskt att dem ska ta en på allvar. Blä för Telia i Farsta C säger jag bara.
Idag är det min och Timothys aneversery också, idag har vi varit tillsammans i fyra år. Det var han som kom ihåg det och inte jag, lite pinit faktiskt. Det brukar ju vara så att tjejen kommer ihåg sånt men icke. Vi kommer inte fira på något speciellt sätt heller, vi är båda alldeles för trötta sedan magsjukan. Timothys bror fyller år idag också, 25 år blir han. Vi måste åka förbi där med present också. Shit den här dagen har verkligen tagit på krafterna, det blir väl så när man har varit magsjuk och inte kunnat äta ordentligt antar jag. Småsaker blir hur jobbiga som helst.
Idag har jag ringt min pappa ungefär 100 gånger också tror jag, är så himla orolig för honom. Han skulle i alla fall köra hem från Nora idag. Datum är bestämt för begravning också, nästa fredag blir det. Uch jag hatar begravningar! Nu ska jag försöka äta en banan eller något, känner att jag är lite hungrig faktiskt!

Önskar er alla en happy wendsday!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December