Hemms hos mamma.

{ 2008-12-1121:06:04 } Dagbok | 0 kommentarer


Vi anlände till Örebro runt klocka tre idag och här är det jättemycket snö. Jag blir helt avis, alting ser ut som ett julkort. Dumt var dock att jag inte tog vinterjackan på mig, det är verkligen kallt här. Tågresan gick bra, Julia sov nästan hela vägen och när hon inte sov så var hon på bra humör. När vi kom fram så gick vi en snabbis på stan, jag handlade vita strumpbyxor till Julia som hon ska ha på sig imorgon på begravningen. Vi fick middag och så här hemma och sen gick vi till kyrkan där Ludde gick luciatåg. Det var hur fint som hest, man blir helt rörd när dem sjunger så fint. Vi gick hem också men då var inte Julia på topp, ville inte sitta vagnen så jag fick bära henne nästan hela vägen hem. Nu håller mamma på och tar på henne pyjamas och jag ska snart lägga både henne och mig själv.
Jag har värst ångesten inför imorgon också. Jag tror att det här kommer att bli en utav de jobbigare begravningarna jag varit på. Pappa kommer vara så himla ledsen så jag inte riktigt vet vad jag ska göra åt det. Antar att man bara kan vara där och hålla om honom, låta honom gråta. Stackars pappsen!

Nu säger vi tack för idag från vår sida så hörs vi imorgon.
(Har tagit massa finakort också men som sagt förut så kan jag inte få över dem till deras dator här hemma så dem kommer upp imorgon när jag kommer hem imorgon)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December