Inhandlat.

{ 2008-12-1716:58:35 } Inköp | 0 kommentarer


Vi tog oss in till stan trots det enormt tråkiga vädret. Fy sjutton. Julia somnade i vagnen när vi kom ut och sov i två och en halv timme. Skönt att kunna gå runt och handla utan att oroa sig för att hon ska vakan och vara på dåligt humör. Julia är inget big fan av att gå i affärer, men inte som om man har något val såhär i juletider.
Hittade julklappen från min käre mor och så gick vi in en sväng på Polarn & Pyret, fick hemskickat en värdescheck på 60 kr så jag kunde verkligen shoppa loss haha.. Handlade i alla fell en mössa till lilla pyret.
Ny leker Julia med Timothy på golvet och jag ska göra mig redo för träning, ska möta Marielle vid Gullmarsplan tjugo i sex!

     
Julia i sin nya fina mössa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December