Inslagning.

{ 2008-12-2223:25:51 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu har jag, Timothy och Daniel suttit på golvet i typ två och en halv timme och slagit in massa julklappar och vi är fortfarande inte klara. Pappret tog slut så jag måste handla nytt imorgon. Imorgon måste jag också handla dem sista julklapparna. Det är så himla stressigt nu så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Känner hur huvudvärken bara blir värre och värre. Jag måste gå och lägga mig nu, passa på medans Julia sover. Känns som om hon kommer vakna massa inatt eftersom hon är förkyld. Kommer raport imorgon om hur natten var! Sov så gott, det ska jag försöka göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December