Lucia.

{ 2008-12-1316:37:56 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag mötte jag och Julia pappa i Farsta C klockan halv tolv för att hjälpa honom med lite julklappar. Det gick bra faktiskt trots den otroliga hysterin. Jag kan nästan få panik när det är så där mycket folk och tillslut så slutar det med att jag inte får någonting gjort alls. Men idag som sagt gick det bra, vi hittade det pappa skulle ha och när han gick så kom Timothy och vi gick tillsammans och hittade både det ena och det andra. Nu är vi här hemma och Timothy sitter och ger Julia lite mellis. Vi ska plocka undan här hemma och sen så tänkte jag försöka måla väggen som jag fortfarande inte har gjort. Jag måste verkligen lägga på ett kol med allting här hemma om jag ska hinna klart innan jul. Sen är det dags att laga mat också, idag blir det en pastarätt. Hade ingen fantasi i affären efter allt julklappshoppande så det fick bli någonting jag kan svänga ihop snabbt.


Idag fyller Marielle år också, vill passa på att skriva grattis till min underbara vän också.
Hoppas du har haft en jättebra dag!!


Önskar alla en trevlig Lucia !
(Här är lillbror i lussetåget i torsdags)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December