Lugn morron.

{ 2008-12-1512:46:47 } Dagbok | 1 kommentarer


Vi har bara tagit det lugnt hela morgonen! Vi har ätit, kollat på TV och duschat/badat. Det har varit riktigt skönt. Timothy kom hem med lunch till mig eftersom vi inte har någon mat hemma just nu, har inte orkat handlat faktiskt men idag är det dags. Jag och Julia ska gå till BVC och hämta nya AD-droppar för våra håller på att ta slut sen så är det mammaträff i Haninge. Timothy kommer och hämtar oss klockan fem, jag tycker alltid att det är mycket jobbigare att åka buss hem än dit. Vet inte varför, tror att det är för att jag ofta är så himla trött och sen så ska man hem när alla andra ska det också. Det är jättejobbigt att åka buss med barnvagn när det är mycket folk. Det blir varmt och äckligt sen så känns det som om man är i vägen hela tiden.
Nu ska jag ta på Julia overallen och så ska vi bege oss! Höres ikväll, ha en riktigt bra dag för det ska vi ha!



Kollade igenom lite bilder på datorn och hittade den här fina från Julias dop!





Kommentarer
Postat av: mamma jennie

Gu så söt hon är :D

2008-12-20 @ 11:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December