Magsjuk.

{ 2008-12-0210:54:56 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår blev både jag och Timothy magsjuka, gissar att det var vår lilla sötnos som smittade oss. Att vara magsjuk är bland det värsta jag vet, jag föder heller barn än är magsjuk, fy fan säger jag bara. Idag mår jag lite bättre, inte helt pigg i kroppen dock. Timothy åkte iväg tidigt imorse, han skulle iväg med jobbet till Nora med någon leverantör så jag är ensam hemma med Julia inatt, jag tycker inte om att vara själv.
Igår gick min pappas storebror också, cancer. Vi hade bara vetat om det i drygt en månad, det gick verkligen jättefort. Jag tänker på alla anhöriga idag. Min pappa skjutsade hans brors dotter hem idag, jag tycker så synd om dem. Hoppas pappa kommer hit ikväll när han kommer hem så att jag kan få krama lite på honom. Känns inte som om jag har kunnat ta in det hela, det var verkligen inte alls länge sedan jag fick veta att han var sjuk ocj jag har ju inte hunnit träffa honom heller. Det är alltid hemskt när någon går bort, ännu värre om det är någon i familjen. Det känns helt overkliget att jag aldrig kommer att se honom igen. Måste verkligen ta hand om min pappa nu känner jag, vill inte att han ska vara ensam. Kanske ska åka dit och sova inatt??
Nu ska jag bada min lilla gris som börjar bli gnällig och sen ska vi försöka titta på Kung Fu Panda tror jag. Hörs senare! XOXO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December