Mellandagarna.

{ 2008-12-2910:56:27 } Dagbok | 1 kommentarer


Nu kommer det typ inte att hända någonting här hemma innan nyår tror jag. Vi kommer bara vara hemma och slappa, ta det lungt, chilla.. Kan vara ganska skönt ibland men jag är ju sån som blir så himla rastlös. Sånt är jobbigt, det bara kryper i benen på mig och jag känner att jag måste göra någonting. Oftast när jag känner så städar jag men när man bor i en två så kan man städa till en viss gräns. Idag kanske det blir dammsugning men jag har ingen lust med det. Man vill ju komma ut och göra någonting kul. Fasiken att det inte är snö så man kunde åka pulka eller nått. Känner hur jag är irriterad på det mesta  nu faktiskt. Ska nog gå och försöka lägga tösen lite, hon kan sova middag så att man kan duscha i lugn och ro. Men vi har inget shampo så jag undrar hur det här ska gå!!
Just det, Michis sålde sin vagn igår och ska nu köpa en likadan som vi har. Bugaboo Bee is the shit! Ska köpa nu sufllet tror jag till min också, rosa.
Nej nu ska lillan sova, vi höres senare! Peace out..





Kommentarer
Postat av: Michis

Ja Bugaboo Bee rules!!! ;o)

2008-12-29 @ 13:00:41
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December