Mellandagsrea!

{ 2008-12-2622:15:42 } Inköp | 0 kommentarer


I morse var Timothy världens bästa pojkvän verkligen. Jag har ju haft ont i halsen ett par dagar nu och kände verkligen att jag behövde sova så klockan åtta så gick Timothy upp med Julia och jag fick sova ända tills klockan tio. Han är verkligen helt underbar min Timothy.
När jag vaknat och gjort mig och Julia i ordning så skjutsade Timothy in mig och Julia till stan. Imorgon fyller nämligen både Timothy och min pappa år så jag var tvungen att handla lite presenter. Först så hamnade jag på Zara! Där hittade jag massa fina saker till Julia. Man skulle kunna tycka att jag inte behöver handla mer till denna lilla tjej men det är så himla svårt att stå emot! Det inhandlades jeans, lite tröjor, tjocktröja och en klänning. Fynd skulle jag vilja kalla det! Tror att typ ett par jeans kommer att bli födelsedagspresent, Julias 1 års dag närmar sig ju med stormsteg. Sen handlade vi present till Timothy, kan inte skriva här vad det är eftersom en viss person kanske kollar här! Men jag tyckte det blev bra i alla fall, ska slå in det alldeles strax. Som jag har skrivit här tidigare så älskar jag ju märket Odd Molly men jag har länge varit alldeles för snål för att handla där då jag tycker att det är så dyrt. Idag gick jag emot det och handlade i alla fall, det var REA! Jag införskaffade en kofte, en jättefin långärmad tröja och en skojrta. Jag är mycket nöjd!
Till middag var vi bjudna hem till min pappa på middag. Vi åt julgröt och skinkmacka med julmust till. Jag älskar julmat, känns inte som om jag kan få för mycket av det. Inte för att det är så speciell mat, inte svårt att göra eller så, men man äter det bara en kort perod på året och jag tror att eftersom jag älskar just den här perioden så älskar jag också maten. Efter maten så följde jag med Fanny till stallet och Timothy åkte hem med Julia. Vi red ut en sväng och det var jättemysigt. Det var verkligen länge sedan jag red men idag så kom jag ihåg hur härligt det var. Att sitta på varma hästryggen och bara slappna av. Jag red Lady som är en jättefin häst. (Hoppas vi kan göra om det snart igen kära syster!)
Nu ska jag snart hoppa i säng och passa på att sova medans Julia gör det, hoppas på att min hals inte kliar lika mycket inatt som den gjort de senaste. Imorgon så ska vi upp och sjunga för Timothy, varm choklad på sängen med paket öppning. Jag älskar födelsedagar!

     
Julias saker

     
Mina saker



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December