Morning Lördag.

{ 2008-12-0610:08:31 } Dagbok | 0 kommentarer


Så var det helg. Skönt tycket jag för i helgen ska inte Timothy jobba. Här hemma har det vaknats, lekts lite, ätit frukost och klätts på bebis. Timothy sitter framför TV:n och jag skriver en snabbis här.
Idag skulle jag och Julia träffat Isabelle och henne lilla Zara men eftersom Julia har varit lite hostig och snorig, det är även Zara, så tänkte vi att det är bäst att ses någon annan gång. Hoppas att vi kan komma igång med julklappshandlandet idag istället, vore skönt att kunna pricka av lite på den listan faktiskt. Tror vi ska åka till IKEA med Daniel, han var tvungen att titta på lite grejer där och ville ha sällskap och vem säger nej till att följa med dit liksom?!
Ikväll ska Julias farmor och farfar sitta barnvakt för jag och Timothy ska på julbord med hans jobb. Ska bli ganska skönt tycker jag men det börjar sent, middagen börjar inte fören åtta. Hur ska jag orka detta? Det blir till att ta en nap med Julia idag så att man är fit for fight. Undrar vad man ska ha på sig också? Jag har alltid det problemet. Så hjälper jag alla andra först också, i det här fallet Timothy, så har jag hur lite tid som helst över till att tänka på mig själv. Lika bra att jag lägger fram nu tror jag, tvättade ju igår så allting är rent också, skönt att man kan välja utan att sedan behöva hitta det i tvätten när man ska plocka fram.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och Timothy vill kolla 007. Hörs senare allesammans.


Julia säger god morgon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December