Natta Julia.

{ 2008-12-0521:33:27 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu är vi hemma, har ätit och duschat och nu är det dags att lägga Julia. Tror jag ska hoppa i sängen också faktiskt, känner mig ganska trött efter träningen idag. Eftersom vi blev sjuka så har jag ju inte tränat på nästan en vecka och man känner verkligen det i kroppen. Det är ett TV-team som följer en tjej i laget också, en serie som ska sändas på kanal 1 i mars tror jag att det var. Dem var i alla fall på träningen och filmade idag. Eftersom det är en dokumentär så ska man vara naturlig men jag tycker att det är ganska svårt faktiskt även om dem är näst intill osynliga. Tycker i alla fall att vi gjorde himla bra ifrån oss idag, dem kanske ska vara där varje träning eller vad säger ni tjej?!
Nu är Julia jättetrött och jag ska mysa ner mig på soffan med henne och ge välling. Hon har varit hostig och snorig dem senaste nätterna, hoppas det blir bättre inatt. Sov så gott alla söta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December