Night night.

{ 2008-12-0821:43:33 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu har Julia precis somnat och jag tänkte faktiskt också gå och lägga mig. Pappa har varit här och kollat på TV med mig och Julia, mysigt att få vara lite med pappa. Jag har saknat honom, tror mest att det är för att han är så ledsen. Man ser verkligen på honom hur ledsen och trött han är efter allt som har hänt. Jag har ont i halsen också, hoppas att jag kan sova inatt ändå för jag är så sjukt trött. Timothy kom precis hem från träningen också, han håller på att rota i skåp och lådor efter någonting att äta. Måste gå och kolla vad han hittar! Bjuder på lite pics på Julia från kvällens mys.

  
Glad prinsessa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December