NK

{ 2008-12-0920:57:47 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag och Julia tog oss in till stan idag. Åkte buss in för jag är för snål för att åkta T-bana när man åker gratis på bussen. Dessutom så tar det ungefär lika lång tid faktiskt. Jag var ju på jakt efter jacka till Julia, eller jag var egentligen på jakt efter julklappar men jag ska träffa mamma inne i stan imorgon så får hon hjälpa mig. Gick i alla fall in på Zara för jag tycker dem har så fina barnkläder och mycket riktigt så hittade jag en jacka där. Hur fin som helst, brun var den med avtagbar luva på. Sen hittade jag såklart lite annat också, det blev en mössa med tillhörande halsduk och vantar och sen ett part strumpbyxor. Jag är verkligen hur nöjd som helst. Vi kollade in den lilla julmarknaden som var i Kungsträdgården, det var mysigt med lite eldar och julmusik. Sen gick vi upp mot T-Cantralen och kollade på NKs julskyltning. Det kommer jag ihåg att vi alltid gjorde med mamma när vi var små och det var hur mysigt som helst. Det var fint även i år och Julia blev helt till sig av alla färger och saker som rörde på sig, min lilla snuttis. Har en känsla av att vi kommer få gå förbi när imorgon igen, jag älskar att se henne sådär till sig.
Sen tog vi faktiskt T-banan hem, tro det eller ej, det blev helt plötsligt lite stressigt hem eftersom jag hade träning klockan 1700. Som tur var så skjutsade Timothy mig dit och sen hängde han och Julia hemma hos Daniel och hämtade mig efter tränignen. Nu sitter jag här och har ingeting annat för mig. Imorgon ska vi träffa mamma inne i stan klockan elva så det blir till att gå upp tidigt. Julia har inte badat på två dagar ungefär så det känns som om det är dags för det men det blev alldeles för sent för det idag faktiskt. 
Jag provade ju det där med att Julia bara skulle sova en nap idag också, hon sov i kanske två timmar på dagen när jag var ute och gick så vi får se hur natten blir, jag får rapportera imorgon.
Nu ska jag mysa lite med Timothy innan jag går och lägger mig. Bjuder på lite pics från dagen också. God natt på er alla!

        

           







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December