Ny dag.

{ 2008-12-0310:11:10 } Dagbok | 0 kommentarer


Så har man vaknat upp till en ny dag. Känndes helt konstigt att sova utan Timothy, alldeles tomt. Julia började natten i sin säng men sen när hon vaknade första gången så tog jag över henne. Hon var jättegosig hela natten!
Idag så känner jag att vi måste komma utanför dörrarna, har liksom inte varit det på två dagar. Tänkte lämna in mobilen, det är väl ungeför det jag orkar idag. Tror tyvär inte att det blir någon träning idag, känns inte som om jag skulle orka det eftersom jag inte ätit en riktig måltid sen i söndags. Nu ska jag in i duschen och fräscha till mig lite, om det nu går! Hörs senare mina vänner!


Julia har vaknat på lite fel sida idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December