Onsdagen som den varit.

{ 2008-12-1021:54:20 } Dagbok | 0 kommentarer


Vi träffade mamma inne i stan klockan kvart i elva. Vi gick direkt och åt lunch eftersom Julia var hungrig som en varg. Vi gick till Hurry Curry som ligger vid Hötorget, det är indisk restaurang. Dem hade massa olika dagen och om det var så att man hade svårt att välja så fanns det en dagens man kunde välja med lite av alla dem andra, hur smart är inte det på en skala då?! När vi ätit så somnade Julia i vagnen som en liten prinsessa. Vi gick och kollade lite i skyltfönster och bara mös på. Vi gick in i lite inredningsaffärer, jag har fått en ny favorit. Den heter Kofert och ligger typ på sidan av Sturegallerian skulle man kunna säga. Dem har lite allt möjligt, väldigt fint julpynt så har dem himla fina saker till barnrum också. Jag tror inte man ska släppa lös mig i den butiken för då kommer jag göra av med alla besparingar haha! Vi gick och hälade på min moster också som jobbar på Biblioteksgatan, hon är friösr. Det påminner mig om att jag verkligen skulle behöva klippa mig, har inte gjort det sedan inna Julias dop i början av augusti. Vi gick runt lite mer i butiker, suktade lite efter Odd Molly på Mathilde (GUUUD vilka fina kläder dem har!) Jag har kommit på att det är mycket bättre att spara sina pengar och sen köpa saker som man verkligen vill ha, typ kläder från Odd Molly för jag tror att ma tjänar på det i längden. Basplagg och sånt är ju jättebra att handla på H&M eller något liknande men finare toppar kan man kosta på sig lite finare tycker jag. Eller varför inte någon av deras superfina koftor?! Mamma och jag kan inte gå på stan utan att gå in på Indiska, det är lite utav en favoritaffär. Jag fick en jättefin topp/tunika av mamma som jag ska ha på mig på begravningen på fredag.
Timothy hämtade oss inne i stan så åkte vi med bilen och kollade på ett hus som min storebror har kollat och lagt bud på. Den var jättefin och vi håller verkligen tummarna för att dem ska få den. Vi åkte och handlade till middagen och sedan fick jag skjuts till träningen. När man kommer hem från träningen så möts man av jättegod matdoft i hallen. Mamma lagade szhnitsel med klyftpotatis och citron till det. MUMMA! Det räckte till Timothys matlåda imorgon också lyckosten. Nu har Julia precis somnat och jag ska hoppa in i duschen sen ner i sängen. Måste skriva en lista på vad jag ska ha med mig till Örebro imorgon också.

        

Sov gott och sweet dreams!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December