Så var det måndag igen.

{ 2008-12-0810:27:05 } Dagbok | 0 kommentarer


Så började veckan om igen, vet inte om jag tycker att det är speciellt kul faktiskt.
Julia vaknade runt åtta tror jag det var, hon har faktiskt sovit ganska bra inatt vill jag säga. Hon sov i sing säng till 0200 ungefär tror jag sen fick hon komma över till oss. Hennes hosta är nästan borta nu också, hon hostade bara kanske fem gånger på hela natten. Nu på morgonen så har vi ätit lite frukost, Julia har badat och jag har plockat undan lite här hemma. Ska hoppa in i duschen snart också för jag känner mig som ett riktigt äckel, tänkte kolla klart på Top Model först bara.
Idag så ska vi på mammagrupp i Haninge igen, det blir väl ungefär dagens projekt tror jag. Kanske tar mig in till stan och kollar efter lite julklappar också det vet man aldrig. Timothy får värsta bonusen på jobbet den här månaden också så helt plöstligt har en sten lyfts från bröstet på oss. Vi har alltid lite ångest när vi ska köpa julklappar faktiskt. Inte för att vi är snåla eller så men man vill ju ge så bra saker till alla sina kära och när en av oss är lediga så kan man väl säga att vi inte har den ekonomi som vi brukar ha. Men vi ska verkligen inte klaga.

Jag har kommit på att jag längtar sjukt mycket tills tävlingarna drar igång också. Att gå ut på mattan med EAGLES är bland det bästa jag vet!


SM 2007, 1:a plats




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December