Thursday.

{ 2008-12-1816:58:01 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag och Julia åkte inte hem till hon i BVC-mammagruppen. Kom på i morse att det är på torsdagar som mammorna i "ungamammor"-gruppen ses och går promenad och det kändes som om vi mycket hellre gjorde det. Jag kom dock på det lite sent så som tur var så kunde Timothy skjutsa oss till Brandbergen där vi möts. Det var jättetrevligt idag. Vi gick allesammans till gamla Babyland i Haninge där dem har värsta outleten. Det var hur mykcket folk som helst och man kom nästan inte fram med vagnen. Efter det så gick vi till det nya Babyland som dem har byggt. Det var verkligen jättefint tycker jag och dem hade bra utbud också. Julia provade sin Urban Jungel-vagn som jag ska köpa så tittade jag lite på fårskin som jag också ska inhandla. Dem hade fina där för 299 (ord 499) men det var inte riktigt den färg jag ville ha så jag ska fortsätta titta runt lite. Dem är ju ganska dyra så om jag inte hittar något billigt någon annanstans så blir det det där. Funderar på om man kanske kan köpa en Ludde från IKEA och använda, tror dem kostar ungefär 349 eller något sådant.
Efter vi varit på Babyland så gick vi till Haninge C, där mötte vi upp Cassandra och lilla Jossefin igen. Dem hade varit och hämtat sin nya vagn. Den var hur fin som helst, en Emmaljunga i vitt skin. Jag blir så avis, jag vill också ha en ny vagn. Vi ska ha kvar vår Bugaboo för jag älskar den också, den är hur bra som helst att ha om man ska in till stan och så. Men om man ska ut och gå i naturen och sånt så är det lite små hjul.
Snart så ska vi till Hovet och kollar på hockey. Djurgårdens J20 möter Dartmouth från New Hampshire. Dartmuth är ett collage i USA som ligger där nästan hela Timothys släkt bor. Vi ska gå tillsammans med Timothys mamma och pappa, dem kommer hit snart med mat. Tror att det blir thai (håller mina tummar). Hoppas ni haft en bra dag allesammans!


Jossefin provar barnstol


Lilla Jullan


Janet och Alex-Amadeus


Maria, lilla Edda och Cassandra


Marie, lilla Hugo och Jennie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December