Tråk.

{ 2008-12-2912:57:12 } Dagbok | 1 kommentarer


Har så himla tråkigt. Timothy har precis åkt till landet för att hjälpa sin pappa bygga någonting, är inte riktigt säker på vad men jag tror att det var något till veden. Här hemma spelas Batman på TV, Timothy fick den i julklapp kan man säga. Julia klättrar på mina ben och det är snart dags att ge henne lite lurre. Sen ska jag hoppa in i duschen. Alllting går så himla långsamt idag, har ingen aning om vad jag ska göra. Finns säkert massa jag borde göra men har ingen lust med det. När Timothy kommer hem så måste vi åka och handla mat. Någon som har förslag på vad vi ska äta ikväll?? 



Bjuder på bild på Julia från USA i höstas





Kommentarer
Postat av: Michis

Något som inte liknat julmat kanske? Haha.

Typ Pizza ;o) haha.



Tacos, köttfärssås, pasta, pasta eller pasta.



Dock är jag själv super super sugen på sushi. Vi får komma över till er någon dag så kanske vi kan göra egen sushi tillsammans? Det är skit kul och godare! Eller prova sushi baren ni har vid er?

2008-12-29 @ 13:02:46
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December