We were good!

{ 2008-12-2020:57:51 } Dagbok | 1 kommentarer


Det gick så himla bra idag. Jag var lite nervis faktiskt, det var ju trots allt min come back som jag har sagt SÅ många gånger idag känns det som. Jag älskar min förening verkligen. Jag ska lägga upp film här sen men det har inte kommit upp på Youtube än och jag filmade inte själv. Vill tacka alla som var där och suportade mig också (och hela mitt underbara lag också!)
Efter uppvisningen så åkte vi hem, trode Julia skulle somna i bilen så vi körde en liten extra sväng men icke. Vi åkte till Willys i Sickla och handlade lite köttbullar, våtservetter och gröt till Julia (det blev en Nobless också, den chokladen är så himla god). När vi var på väg hem så kom vi på att vi inte alls var sugna på makaroner och köttbullar som vi hade tänkte utan vi ville ha mer utav den underbara julskinkan som vi fick hos Timothys föräldrar igår. Vi åkte hem, jag fick duscha av mig och sen så åkte vi hem till dem. Där serverades det praktiskt taget ett helt julbord. Vi åt prinskorvar och köttbullar, potatis, julskinka och rödbetssallad. Nu har vi kommit hem för kanske en timme sen. Julia sover och jag och Timothy ska kolla klart på Harry Potter, himla välgjorda filmer det där. Nu är jag så trött så trött! Ska lägga mig på soffan och mysa med ett glas julmust nu tror jag och sen blir det sängen. Love you all!


Bjuder på bild från SM'06, came in first!





Kommentarer
Postat av: mariaa

duktig ni va idag:)

2008-12-20 @ 22:27:57
URL: http://minimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December