At home.

{ 2008-11-2521:17:03 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu är man hemma efter träning och allt, eller jag kom ju hem vid halv åtta men sen var det mat som skulle lagas, barn som skulle mötas och sen skulle det duschas också. Julia fick en väldigt sen eftermiddagsnap idag så känns som om hon kommer att var vaken hur länge som helst. Himla jobbigt eftersom jag är trött idag, är alltid det när jag har varit på träning.
Min älskade Timothy har opererat bort en visdomstand idag också, stackare. Hans tid, trode han, var halv fyra men det visade sig att det var klockan tre. Jag som hade fixat barnvakt och allt, morfar (alltså Julias) skulle komma hit. Men Timothy och morfar kom samtidigt sen fick jag springa iväg till bussen för båda kom lite sent. Verkar inte som om han har så ont i alla fall, men det ser himla hemskt ut när han blöder och grejer. Som tur är så har vi några starka painkillers kvar sen förra gången han tog bort visdomstand. Min älskling, får ligga och klappa på honom hela natten tror jag!
Imorgon är det dags för Julias 10 månaders läkarbesök. Jag är alltid lite nervös inför det, även fast jag vet att det alltid är bra så finns det alltid det där OM.. Hoppas verkligen att det inte kommer något sådant imorgon. Jag tycker inte om läkaren som vi går hos heller, jag tycker han är ganska elak faktiskt, eller han var det sist vi såg honom i alla fall. Kanske inte är meningen men han är kort i tonen skulle man kunna säga. Efter läkarbesöket så ska vi träffa vår BVC-sköterska också, Maja, det är alltid kul. Hon är verkligen hur gullig som helst.
Nu ska jag fixa i ordning sängen så att det bara är att krypa ner där sen. Hoppas ni alla har haft en fab onsdag! XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December