Fullspäckad söndag.

{ 2008-11-0922:03:51 } Dagbok | 0 kommentarer


Vilken söndag!
Först åkte jag, Julia, mamma, Sverker och Ludde till Nationalmuséum för att titta på en utsällning dem har där som heter "Lura ögat". Det var så himla häftigt, det var tavlot från flera hundra år sedan och när man tittade på dem så var det som om sakerna "kom ut" från tavlan. Snacka om talang att kunna måla så. Vi åt lunch där, jag åt jättegod grönsaks buffé med kallrökt lax till. Det var riktigt gott.
Efter det så åkte vi till IKEA. Min mamma och jag älskar verkligen IKEA, skulle kunna gå där en hel dag, från öppning till stängning, utan några som helst problem. Det var hur mycket folk som helst men vi hade ingen stress. Jag kom hem med en fin korg som jag ska ha i köket, ett gosedjur till Julia och en glasburk som jag också ska ha i köket med Julias välling i. Allt fick jag av mammasen, hon är så go! När vi skulle åka hem så parkerade Timothy bilen på "gatan" på P-platsen för att vi skulle kunna packa in barnvagnen och så, han har varningblinkers på och allt, då helt plötsligt så backar en annan bil in i vår och gör värsta bucklan. Ut ur bilen stiger två äldre tanter som var hur otrevliga som helst. Dem påstod att dem inte alls hade kört in i vår bil men det var flera stycken som såg det. Det var liksom tre tjejer som kom fram till oss och gav oss deras telefonnr om det var så att vi behövde vittnen. Tanterna hur som helst kommer med massa bortförklaringar i alla fall och säger att Timothy har varit otrevlig mot dem. Vissa människor förstår jag mig inte på, Timothy kan typ inte vara otrevlig. Han är den snällaste människan på denna jord som i princip aldrig blir arg. Vilka fega tanter sen som inte vågar ta ansvar för sina handlingar. Sånt irriterar jag mig verkligen på, framförallt som det står flera personer bredvid som säger precis raka motsatsen. Inse att ni har fel och ta ert ansvar!!
Sen mötte vi i alla fall pappa på pizzerian här i Hammarbyhöjden. Pappa och Timothy åt pizza och jag åt en tonfisksallad. Jag hade ju min första träning med Eagles sen, ville liksom va helt fullstoppad när jag kom dit så att allting kom upp igen. Vilken träning det var, det var verkligen hur kul som helst. Att träna med dessa tjejer är typ det enda jag har saknat sen vi fick Julia. Det är som om jag hör hemma där och alla tar så väl hand om en där! Nu kom jag precis hem i alla fall, verkligen helt slut. Ska krypa ner i sängen med min underbara Timothy som var hur duktig som helst hemma med Julia medans jag var på träning.



Eagles '09, Brandon Camp

Puss och god natt på er alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December