God morgon.

{ 2008-11-2609:19:07 } Dagbok | 0 kommentarer


Vaknar upp till en ny härlig dag. Det snöar ute och jag är på jättebra humör! Julia har sovit som en liten prinsessa, bara vaknat två gånger tror jag, hon är verkligen inne i ett bra mönster nu. Hon åt upp all gröt till frukost och nu leker hon på golvet, hon är så duktig. Tänkte jag skulle hoppa in i duschen nu och sen kanske börja måla lite i vardagsrummet, det är lika bra att komma igång med det på en gång annars skjuter jag bara upp det. På söndag är det första advent också och jag måste köpa en adventsljusstake har jag kommit på. Tänkte att jag kanske skulle baka lite lussebullar på lördag också. Happy onsdag på er alla.

     
Morgon mys.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December