God morgon.

{ 2008-11-2911:28:51 } Dagbok | 0 kommentarer


Natten började dåligt, Julia kräktes som en fontän stackars barn. Det konstiga var att hon var helt glad undertiden, hon är speciell på många sätt vår lilla prinsessa. Vi duschade henne, tog bort sängkläder och gosade med vår lilla gris tills hon somnade om igen. Idag är hon som hon brukar vara, inte kräkts något mer, fått behålla frukosten och har ammat så jag tror hon är okej. Hon har ingen feber heller och kryper runt och röjer. Först så tänkte jag stanna hemma och inte gå på dopet men nu när hon är som hon är så känns det inte som om det är farligt att gå ut, tror hon mår bra av lite frisk luft och det är ju inte VÄRSTA aktiviteten liksom. Det blir mest sitta stilla i kyrkan.
Jag hade ju lite ångest för vad jag skulle ha på mig, det blev ett par mörka jeans, ett linne från Abercrombie & Fitch och en vit t-shirt under det. Tycker det blev ganska lyckat, men Fanny är här och hon är alltid snyggare än vad jag är. Nu kommer Daniel och vi ska iväg till Haninge, kommer lite bilder sen! Ha en fab saturday!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December