God morgon.

{ 2008-11-0708:59:18 } Dagbok | 0 kommentarer


God morgon allesammans.
Har varit en ganska bra natt faktiskt, Julia har sovit nästan hela, vaknade bara två gånger. Kändes tomt utan Timothy , när han är borta så känner jag verkligen hur mycket jag älskar honom.
Idag ska jag handla present till lillebror, har skjutit upp det alldeles för länge, får ringa min kära mor och fråga vad jag ska köpa. Hon har alltid så bra förslag. När vi kommer hem sen så är det verkligen storstädning som gäller, kul att jag alltid skjuter upp det till sista sekund och sen blir jag grymt stressad. Att jag aldrig lär mig är helt otroligt.
Måste handla saker till hemmet också, det som står på listan är:

- Tandkräm
- Nya blommor till typ alla rum (haha mina tre)

Får se om jag hittar något mer kul, kanske några fler ljusstakar eller vad man nu ska kalla det, till värmeljus menar jag. Det är väldigt mysigt att ha när mörkret har kommit till vårt land.
Idag åker pappa till Nora också. Behöver inte skriva så mycket mer om det än att pappa jag tänker på dig och älskar dig. Kommer alltid finnas här för dig och dina nära, du är bäst i världen.

Hörs senare go vänner, ha en bra dag så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December