Heladag med Marielle!

{ 2008-11-2720:59:16 } Dagbok | 2 kommentarer


Nu har vi varit hela dagen med Marielle och oj så mysigt det har varit!
Vi möttes klockan tolv i Farsta för att äta på vårt favvoställe, det var lika gott som alltid. Efter det blev det lite gående i affärer och lite shoppande som ni kanske har sett på bilderna. Jag som hade sagt att jag inte skulle handla så mycket den här månaden, bara julklappar, men så bra gick det liksom.
Klockan tre så skulle Marre klippa sig så då åkte jag och Julia hem med T-banan hem eftersom vi inte hade någon barnstol till bilen. När hon hade klippt sig så kom hon hem till oss och hur fin i håret som helst hade hon blivit. Blev lite taget i topparna och sen lite slingor (längtar tills jag också kan fixa håret lite). Egentligen så skulle hon ha träning klockan sju men eftersom ungefär halva laget sa att dem inte kunde komma så hon stannade på middag. Pappa kom också förbi på middag, jag bjöd på chickentandori med ris och tikkamasalasås, riktigt mumisigt. Marre babdade JUlia medans jag diskade, hon är verkligen en pingla. Nu sitter vi och slappar framför tv:n och Julia sover. Det här varit en riktig kanondag men min bästaste vän. Så himla glad att jag har henne, hoppas alla hittar en vän som hon.
Timothy är fortafarande på jobbet, dem hade någon middag för alla leverantörer eller vad det var. Känns helt konstigt att gå från att ha honom hemma hela dagarna till att inte ha honom hemma alls. Hoppas jag orkar hålla mig vaken tills han kommer hem men det vet man ju aldrig! Nu ska jag återgå till min vän, bjuder på lite bilder från dagen också!


        








Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst eller ska jag säga NI är bäst. EN helt underbar dag och jag hoppas det blir fler. Puss

2008-11-27 @ 21:41:11
Postat av: monica o baby felice

Ja, tack !

Klart du ska få följa med nästa gång , tror de blir nästa vecka . Du får gärna änga på då om du vill . Kan höra av mig när jag vet lite dagar o tid osådär :)

kram

2008-11-27 @ 22:24:08
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December