Hemms igen.

{ 2008-11-2321:35:34 } Dagbok | 0 kommentarer


Så var man hemma igen. Vi åkte från Örebro vid två! Innan dess så hade Timothy och Sverker nästan byggt klart köket, tror att det var en lucka kvar som han får snickra själv. Jag och mamma var ute och gick med Julia och Hugo i varsin vagn också. Det var så himla mysigt väder, några minusgrader, klarblå himmel, sol och snö på marken. Jag har verkligen sjukt mycket julkänsla.
När vi kom hem så hann jag bara in och byta om så var det dags att åka till träningen. Skönt att träna men jag är så himla trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. På onsdag så måste jag kunna ALLTING i hela programet, blir svårt eftersom jag precis har kommit in i laget liksom men man får göra sitt bästa.
Efter träningen så fick vi middag hos pappa. Jättegod mat var det, några slags ostfyllda köttbullar med potatismos och hallonfromage till desert. Pappa lagar alltid så god mat, synd bara att han inte fattar det själv! Tycker min pappa verkar så ledsen också. Han har det jobbigt med sin bror just nu som har blivit väldigt sjuk. Det är inte bara hans bror utan jag skulle även vilja kalla honom pappas bästa vän. Jag vet inte hur det känns när någon som är så nära blir sjuk men man kan ju försöka sätta sig in i situationen. Jag vet inte riktigt var jag skulle ta vägen. Tror att det är viktigt att man får utlopp för sina känslor och inte låter dem byggas upp inombords. Sen är det viktigt att visa att man finns där för den som har det svårt, i det här fallet inte bara den som är sjuk utan även hans barn och nära släktingar och vänner!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig innan jag somnar sittande! Höres imorgon!

     

     
Några av våra pics.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December