Jobbiga byggjobbare.

{ 2008-11-2114:02:28 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag har vi bara varit hemma, hade ganska mycket att göra innan vi ska åka till Örebro i helgen. Jag har städat hela lägenheten och tvättat kläder och lakan. Det är så skönt att komma hem sen till en ren lägenhet och rena lakan tycker jag.
Utanför oss så håller dem på att göra i ordning parkeringsplatsen under oss, det är jätte bra. Men när man har en liten prinsessa som ska sova så är det mindre bra. Jag förstår att dem behöver alla sina verktyg som dem har, men om dem inte använder dem precis måste dem låta dem stå på då? Han som jobbar här ute lät sin lille grävmaskin stå på i en halvtimme utan att använda den. Maskinens brummade gjorde så att Julia vaknade efter bara 20 minuters sömn och det mina vänner är inte tillräckligt. Sen var det helt omöjligt att få henne att somna om. I och med att hon vaknade så sabbades typ alla min plan som jag hade tänk ut in i minsta detalj. Suck! Jag fick städa och tvätta med en supertrött bebis i babybjörn på magen. Det gör att saker tar dubbelt så lång tid som det egentligen skulle behöva göra. Nu ska jag ge Julia lite mellis snart och packa klart inför Örebroresan senare ikväll. Måste ta mig förbi Konsum också och handla gröt och välling till Julia, så tror jag att jag behöver någon tidning till resan, kanske lite lussebullar också. Jag längtar så efter julen att jag tänkte ta med mig julskivor i bilen och lite julmust också. Hoppas ni haft en bra dag, hörs senare ikväll! XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December