10 månader har bara flugit iväg!

{ 2008-11-1621:47:32 } Dagbok | 0 kommentarer


Såg att jag inte skrev det förut men Julia fyllde ju 10 månader idag! Hon har blivit så himla stor, känns som om det var igår hon tittade ut. Tänk att det är 10 månader som man inte får tillbaka heller, jag menar det är klart att man tycker det är kul att hon växer och blir stor, men hon kommer liksom aldrig bli den där lilla bebisen igen. Jag saknar bebistiden lite faktiskt, när hon bara låg och sov i min famn, åt lite och sen somnade igen. Hon behövde hjälp att stödja upp huvudet ja ni vet allt det där! Idag tog hon sina första steg också, verkligen helt galen. Hon gick tre steg när hon satt med Timothy och Daniel på träningen. Det är ju inte som om hon vet att hon går, men det räknas väl ändå? Jag räknar det som att gå i alla fall, det dröjer ju inte länge innan hon fattar att hon kan gå på två ben liksom. Usch, det här med att barnen blir stora har både bra och dåliga sidor skulle man kunna säga.
Efter träningen så åkte vi hem till pappa och åt middag. Det serverades lammstek med klyftpotatis och gräddsås, min pappa är värsta kocken. Till desert så blev det vaniljglass med varma hallon och blåbär!

Nu ska jag bara dricka upp min julmust (för ja jag har redan börjat med det för att jag älskar det så himla mycket och det får mig att längta ännu mer till julen) och sen ska jag hoppa i säng, hur trött som helst efter två nätters dålig sömn. Hoppas verligen att den här blir bättre! Puss och kram!


Såhär tjock var jag


Såhär liten var hon när hon kom ut


Såhär stor är hon nu, tiden går alldeles för fort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December