Julia är helt otrolig.

{ 2008-11-0421:33:45 } Dagbok | 0 kommentarer


Julia är helt otrolig, hon är bara nio månader och kan stå helt utan att hålla i sig. Den här lilla tjejen upphös aldrig att imponera på mig alltså. Rätt som det är när jag tittar på henne när hon står och leker så släpper hon först ena handen och sen andra, står där helt själv och klappar händerna. Min lilla gosemosa börjar verkligen bli stor nu, det märks!
Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, gick ut en sväng till lekparken utanför och gungade en halvtimme bara för att få lite frisk luft, annars har vi typ bara varit hemma. När Timothy kom hem så åkte vi och handlade barnmat, när vi skulle hem så somnade Julia i bilen så vi passade på att göra lite ärenden. Åka och lämna lite saker hemma hos hans föräldrar, lämna tillbaka en sak som Fanny köpte till sin häst på EKO och sen lämna pengarna hemma hos pappa. Allt detta för att Julia skulle få sova i bilen.
Lagade riktig gormemat idag också, det blev grillade kycklingfiléer med smäl mozarella uppanpå, en tomatröra och sallad, det slank ner med ett nafs.
Jag har kommit på att jag typ bara klarar att vara hemma en dag typ, jag börjar nästan klättra på väggarna här hemma. Imorgon måste vi komma ut och göra någonting, kanske kolla om Jesper, Josefin och lilla Hugo kanske vill hitta på något. Annars kanske man ska ta sig till Babyland i Haninge, dem har tydligen någon utförsäljning där för att dem ska stänga, kanske kan göra något fynd. Måsta handla present till min lillebrorsan också, what to bug, what to buy? Förslag anyone?
Här kommer dagens Julia-bilder också..

     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December