Lite uppdatering.

{ 2008-11-2710:31:36 } Dagbok | 1 kommentarer


Okej, igår så hade jag ju inte tid att skriva så jag tänkte upptadera lite nu.
Innan vi gick till doktorn så var vi ute och gungade med Julia. Hon fick inviga sina vinterskor som hon fått av farmor från USA. Dem var jätte bra, kanske lite stora. Men jag har hört att det ska vara ca 2 cm från tån på foten till längst fram på skon och det är det ungefär så dem är säkert bra. Tycker det ser lite klumoigt ut bara, det tror jag Julia också tyckte. Snön var rolig i alla fall, hoppas det kommer mer för den som är nu håller ju på att tina bort tyvär!
Vi var hos doktorn klockan två. Jag tycker inte om den där doktorn, han är liksom inte så bra med barn skulle man kunna säga. Det började med att han skulle lyssna på när Julia andades. Han satte stetoskåpet direkt på Julia utan att egentligen låta henne se var det var och Julia blev hur rädd som helst. Sen så skrek hon sig igenom praktiskt taget hela läkarbesöket stackars barn. Hon vägade i alla fall 7800 gr och var 69 cm lång nu. Julia fick leka av sig lite i lekrummet på BVC och så fick hon lite mellis också. Hon somnade i vagnen på väg hem gummsan.
Vad gjorde jag mer?? Hm.. Jo, jag började ju måla lite i vardagsrummet, idag ska jag göra andra strykningen på sparmålningen tror jag. Känns som om jag verkligen är på g med det här att göra om.
På kvällen var det träning, mötte Marielle vid Gullmars och fick skjuts med henne. Henne ska jag och Julia iväg och träffa nu också, vi ska äta lunch i Farsta, våran favvo. Sen måste jag kolla efter en adventsljusstake idag också!



     





Kommentarer
Postat av: Nicole - ung mamma till C

sött!

2008-12-04 @ 22:18:24
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December