Myser hemma.

{ 2008-11-2411:31:01 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är vi bara hemma och myser i snöstormen. Tycker det är helt otroligt att det kan komma så mycket snö på en gång faktiskt, i Stockholm dessutom. Timothy är hemma idag från jobbet också, jag känner mig lite konstig i kroppen så vi tyckte det var bäst att han var hemma. Julia har faktiskt sovit bra inatt men jag är trött efter dem hon har sovit dåligt så jag fick sova en timme extra i morse och Timothy gav frukost och så. När jag väl bestämde mig för att pallara mig ur sängen så var Julia på ett stårlande humör. Jag satte mig i fåtöljen med ett glas julmust och tittade på Polarexpressen, jag tycker att julen gärna får komma nu.
Jag har kommit på hur bra jag har det som har Timothy som hjälper mig med allting. Som idag tex när jag inte mår sådär toppen så stannar han hemma och hjälper mig de vanliga sysslorna. Tänk dem som inte har det, mina tankar och respekt går till er idag. Jag tror inte att jag skulle klara av att vara ensamstående.
Nu ska jag sätta mig och kolla på lite mer film, hoppas vi har lite fler julfilmer så att man kan få mer julkänsla.



Min älskling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December