Myser på landet.

{ 2008-11-1518:52:35 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu är vi ute på landet och har det trevligt med Timothys föräldrar. Vi har grillat hmmagjorde hamburgare och nu sitter vi allesammans och tittar på Madagaskar framför brasan. Jag älskar sånna filmer, dem är inte så djupa och man kan bara sitta och skratta. Vi ska få Ben & Jerrys också, mumms!
Har bara tagit det lugnt här ute bara, Timothy hade med sig en arbetskamrat som hade värsta torrdräkten så han hoppade i vattnet för att fixa bryggan. Han simmade runt i havet som om ingeting liksom, fast det var hur gallt som helst. Helt otroligt vad människan komma på saker, hmm jag tror att vi behöver en dräkt som man kan simma med utan att bli blöt i, vem kommer på sånt liksom.
Julia har på sina fina nya kläder idag, hon är en riktig sötnos. Hon har varit på bra humör hela dagen, hon skrek inte ens i bilen och det är helt otroligt. Hon hatar att åka bil, tror det är att hon inte tycker om att sitta fastspänd. Nu leker hon på golvet med farmor, hennes farmor är verkligen så himla gullig med Julia. Hon fick i henne en hel barnmatsburk utan något gnäll alls i princip. Julia fick jättefina saker från Polarn & Pyret av farmor idag också, en möss och mokasiner. Sånt är alltid lika välkommet.
Nu ska jag sätta mig framför tvn igen och äta lite glass, trevlig lördagskväll!
Lite av kvälens bilder.



Sötnosen


Gos med farfar


Kramas med farmor


Fina saker från Polarn & Pyret





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December