Night from hell!

{ 2008-11-1810:06:53 } Dagbok | 0 kommentarer


Julias konstiga vanor på nätterna bara fortsätter. Inatt var jag vaken mellan 0100 och 0300, innan dess så vaknade jag ungefär 7 gången och efter det ungefär 5. Jag är verkligen hur trött som helst och det känns inte som om jag har någon energi att gör någonting alls idag. Måste dock ta mig ut ur lägenheten så jag tänkte att jag skulle åka till Farsta C och lämna in min mobil hos Telia för den är helt konstig. När man stänger av den så tar det hundra år innan den kommer igång igen, den registrerar inte alla samtal på min samtalslista heller sen inatt så började den vibrera for no reason. Sen ska jag hem till pappa och lägga upp två par jeans som jag köpte i USA. Antingen så är det jag som har världens konstigaste kropp eller så är dagens ideal helt konstiga. Jag kan inte hitta ett par jeans som är lagom i BÅDE midjan och benen. Måste planera matinhandlingen idag också, tänkte att jag skulle planera vad vi ska äta varje dag den här veckan så åker vi och handlar allt på samma gång, sparar lite pengar då har jag fått för mig, om man åker till en affär som typ Willys. Annars går man och småhandlar på Coop eller nått hela veckan och då blir man ju ruinerad för sjutton gubbar!
Känner för lite julmys idag också, tror jag och Julia ska kolla på Polarexpressen. Handlar om en liten pojke som får åka på ett magiskt drömtåg till Jultomten. Får så mysig känsla när jag ser på den.
Nu ska jag hoppa in i duschen, peace out så hörs vi sen!  XOXO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December