On the way.

{ 2008-11-2812:53:11 } Dagbok | 0 kommentarer


Något som är himla jobbigt är när saker och ting inte går som man har planerat. Idag har Julia helt hoppar över sin förmiddagsnap så nu är allting helt upp och ner. Hon skulle sova och jag skulle städa var det tänkt men det blev ingeting av det. Nu kryper hon runt här och är bara allmänt gnällig så jag tänkte prova att ta på oss båda och sen gå en riktigt lång promenad in till stan för att handla lite julgrejs och sen doppresent till lilla Hugo som döps imorgon. Hoppas Julia somnar i vagnen, det brukar vara ett säkert kort. Jag blir helt yr i huvudet när saker och ting inte går som jag har tänkt, jag är nog lite av ett kontrollfreak faktiskt, jag försöker vänja mig av med det men det är inte så lätt. Jag har kommit på att jag framförallt blir stressad när saker och ting inte går som det ska med Julia, om hon kommer ur balans liksom. En timme hit eller dit med naps gör ingeting men när det börjar bli upp mot två så blir det helt konstigt. Det blir konstigt med måltiderna och sen så blir hon antingen för pigg när det är dags att gå och lägga sig för natten eller så är hon så trött så att det bara inte går att hålla henne vaken. En dag som denna så är det speciellt jobbigt när jag har träning på kvällen också, vill liksom lämna henne till Timothy i bästa skick om man säger så.
Undrar vad man ska köpa till Hugo då? Hmm.. Jaja, har ju ett tag att tänka på det om jag ska gå ända in till stan, det tar kanske en timme eller något sånt.Hoppas ni alla har en fab friday nu måste jag verligen få min lilla prinsessa att somna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December