Örebro.

{ 2008-11-2218:14:05 } Dagbok | 0 kommentarer


Så var man i Örebro då. Min kära mor och hennes familj bor nämligen här och vi är här för att Timothy ska hjälpa till och bygga lite kök.
Vi kom hit igår kväll,därför har det varit lite dålig uppdatering. Fösta natten här var piss, alltså inte för mig men Julia sov jättedåligt. Jag var vaken med henne mellan 0200 och 0400 inatt. Måste varit att det är ett nytt ställe att sova på för hemma så hade vi ju kommit över att sova dåligt på nätterna. Hon sov i alla fall lite längre än 0800 imorse i alla fall, fick sova till 0830.
Vi åt mysig frukost och sen bar det av in till stan med mamma. Dem bor i jättefint villaområde och ändå så tar det bara 10 minuter att gå in till "city". Vi kollade i lite olika inredningsaffärer, tycker dem har himla bra sånna här.  Jag älskar att prata inredning med min käre mor, vi delar verklien det intresset och vi har lite samma smak också. Jag hittade massa fina saker som jag bara måste ha hemma sen när vi har målat om och lite sådär. Sen så känns det lite dumt att köpa sånt nu såhär innan jul också för man måste ju ha pengarna till att handla klappar för till nära och kära.
Nu på eftermiddagen kom min storebror Jesper, hans tjej Josefin och deras son Hugo hit också. Väldigt mysigt! Nu ska vi äta god mat och sen tror jag att Julia och Hugo ska bada tillsammas för dem har jättefint badkar här hemma.
(Jag har tagit massa fina bilder här också men jag kan inte få över dem från minneskortet till datorn nu,ska be om hjälp sen men int läge nu, hoppas det kommer uppdatering imorgon eller nått!)

Önskar alla en mysig lördagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December