Pissväder.

{ 2008-11-1820:44:10 } Dagbok | 0 kommentarer


Vilket pissväder det har varit hela dagen, det är nästan så att man blir deprimerad. Känns bara som om man vill ligga i sängen och dra ett täcke över huvudet. Vi tog oss i alla fall till Farsta C för att lämna in min mobil eftersom den är helt konstig. Men dem tyckte inte att det behövdes, hon gjorde någon uppdatering som skulle göra det bättre, vi får se om så är fallet. Efter det så gick vi hem till min pappa i ÖSREGN. Jag hatar sånt vänder, sen blir det ju inte bättre när ens lilla preinsessa gråter i vagen heller. Ville bara ta upp henne men det gick inte eftersom öste ner. När vi kom hem dit så var en av Timothys pappas kollegor där, han jobbar i huset mitt emot (han är elektriker) så han hjälpte mig att bära upp allting till lägenheten. Himla gulligt av honom. Jag letade fram symaskinen för att lägga upp mina jeans. När jag börjar sy så börjar Julia att skrika, hon blev verkligen jätte ledsen. Jag tog upp och tröstade och när hon hade lugnat sig så satte jag ner henne i hennes stol igen. När jag började sy blev hon lika ledsen igen, hon blev rädd för symaskinen tror jag. Så det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag fick leka med henne i en och en halv timme innan hon somnade och jag kunde göra det jag kom dit för att göra.
Timothy kom och hämtade oss hos min pappa så åkte vi till Willys i Haninge för att handla. Jag älskar att storhandla, tycker det är hur mysigt som helst. Vi handlade mat, barnmat, blöjor och babywipes. Vi är all set för typ tre veckor vad det gäller Julia på blöjfronten!
Eftersom det här är den enda kvällen som jag och Timothy är hemma tillsammans så har vi gjort lite myspys. Vi ska äta chokladmouse framför tvn och ha det bra! Ska ta på mig pyjamas och raggisar tror jag och krypa in under en filt, tycker att ni ska göra desamma, puss och kram!

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December