Så var det måndag igen.

{ 2008-11-1010:45:01 } Dagbok | 1 kommentarer


Jag tycker alltid illa om måndagar. Slut på helgen, Timothy ska tillbaka till jobbet och jag blir ensam hemma igen. Blä kan jag bara säga.
Sitter här hemma och försöka mig Eagles program, inte så lätt att lära sig från film. För det första så är det ganska dålig bild så man ser inte alla "små" rörelser, men det är typ dem som är viktigast. Det är dem som ger det lilla extra. Sen måste man liksom vända på allting, det är ju liksom spegelvänt. Men det är så himla kul och jag är så glad att jag får vara med. Träning på tisdag igen, kan knappt bärja mig!
Julia kryper runt här hemma och är bara allmänt söt. Hon ska få lite lunch snart och sen sova middag. I eftermiddag är det den där "ungamammaor" träffen i Brandbergen. Ska ta mig dit och titta på alla söta bebisar. Helt konstigt att Julia är äldst av alla dem, när vi gick på Xist så var hon liksom en utav dem mindra.

Hoppas ni alla får en riktigt bra dag i ruggvädret.


Julia 080117, tänk att hon varit så liten. Känns som om det var igår!





Kommentarer
Postat av: Tomic

Tjabba!

Jag har 2 tävlingar i min blogg.

Den ena tävlingen är: Att du kan vinna en valfri tv-serie box som ( the oc eller Sex and the city )

Den andra är: Att du kan vinna Tomb Raider Underworld Pre Release!

Gå in på bloggen och läs mer hur du ska vara med och tävla! Lycka till.

http://tomiic.se

2008-11-10 @ 10:50:13
URL: http://tomiic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December