Skåneparken.

{ 2008-11-1221:20:57 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag och Julia åkte till Skåneparken idag på eftermiddagen. Det var riktigt mysigt. Vi gungade och träffade en annan liten Julia som bara var 15 dagar äldre än Julia. Där finns det även en Öppen Förskola berättade Julias mamma, men den var bara mellan 0930 och 1200 måndag-fredag och det tycker jag är lite tidigt faktiskt. Men det var väldigt trevligt där i alla fall. Jag fick låna deras kök och en barnstol och mata Julia fast det inte ens var öppet för så små. På eftermiddagarna så fattade jag det som att det var någon form av mellanstadieverksamhet där.
Sen åkte vi pendeln hem till pappa i Farsta Strand, han satt ju barnvakt medan jag och Timothy var borta. Han var så himla nervös innan och det gjorde liksom att jag på något vis blev lugn. Jag vet att han är hur bra som helst med barn och jag har ju sett hur han är med Julia när jag är med. Att han var nervös blev liksom som ett tecken på att han bryr sig. Mariell kom och hämtade mig hos pappa så jag fick lift med henne till träningen. Det gick bra idag faktiskt, känner mig inte lika borta som jag gjorde första träningarna. Jag säger bara high five med Mariell, Sara och Ida, den satt som en "schmäk" sista gången verkligen.
Nu har jag lagt bebis och ätit en tonfisksallad. Bara duschen kvar och sen är det sängen som gäller. Man får passa på att sova när lillan gör det annars blir det jobbigt när hon vaknar med värsta energin imorgon. Vi älskar verkligen vår Julia, tycker inte man kan säga det för mycket. 

Idag skänker jag en extra tanke till Keneths familj, Geri, Michell, Mikael, Kristin, Lisa och Johan. Keneth gick igår bort efter en längre tids sjukdom. Vi tänker på Er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December