Tag 4 betala för 2.

{ 2008-11-1420:41:17 } Inköp | 0 kommentarer


Den här dagen har gått så himla fort, fast vi bara har slappat.
Jag och Julia var hemma hela dagen, tills Timothy kom hem vid två. Så åkte vi ganska snart iväg till Willys för att handla till middagen. Det blev lite välling, nya tandborstar till oss alla tre, choklad och julmust också. När vi skulle åka från Sickla, för det är där vi handlar, somnade Julia i bilen så vi fortsatte att köra. Tillslut så hamnade vi i alla fall på Babyland i Haninge där min vän Jennie sa att det var REA eftersom dem skulle flytta. Mycket riktigt så var fallet. Jag hittade lite fins kläder till Julia, det var tag 4 betala för 2. Vi kom hem med två långärmade bodys, ett par mjukisar och ett par stumpor med halkskydd på. Mycket fina saker.
Middagen blev jätte god, spagetti med köttfärssås blev det. Att det kan vara så himla mysigt att sitta tillsammans som en liten familj och äta. Julia stormtrivdes också. Smakade spagetti och allt, Julia tycker att allt som man kan äta själv med händerna är hur gott som helst.
Jag har verkligen kommit på att jag har det precis som jag vill ha det. Jag bor tillsammans med killen som jag älskar mer än allt annat och tillsammans så har vi en alldeles underbar dotter. Jag vill absolut inte ha det på något annat sätt. Alla pratar om att man måste offra så mycket när man får barn, men jag gör det verkligen gladeligen och skulle göra det vilken dag som helst.
Nu har Timothy poppat popcorn så jag ska mysa ner mig hos honom, hoppas ni där ute är lika lyckliga som jag är!



Här är vad vi kom hem med till Julia idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December