Today we went to Haninge.

{ 2008-11-1316:38:06 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag åkte vi till Haninge kl elva. Mammaträff. Först blev det promenad och sen drog vi hem till Janet för fika och snacka av oss lite. Var väldigt mysigt och vi kom inte därifrån förens kanske tre tror jag klockan var. Julia var hur trött som helst och somnade i mitt knä på bussen hem, nu sover hon i vagnen och tänker nog låta henne gör det ett tag till.
Igår påbörjade jag och Mariell en jakt på Julmust, inte sånna där stor flaskor för det finns typ överallt. Vi ville ha sånna där 50 cl flaskor. Vi hittade ingenstans och min jakt fortsatte idag. Jag har varit i så många affärer utan lycka. Jag hade nästan gett upp hoppet när jag på vägen hem bestämde mig för att ge det en sista chans. Jag gick in på 7eleven vid Gullmarsplan och där i dryckeskylen så hittade jag den. 7eleven kan man alltid lita på.
Nu kommer Timothy snart hem från jobbet och då ska vi hem till hans föräldrar och Timothy ska hjälpa dem bära in ny kyl och frys. Som tack får vi middag och det blir alltid god mat där. Efter det är hockey på Zinken, tror att det nog kan vara en utav världens kallaste ishallar, det är kallar där inne än vad det är ute mitt i vintern. Blir till att ta på sig massa kläder. Det är då man tackar gud för sina UGGs, bästa vinterskorna. Dem kostar ganska mycket men dem är definitivt värda det, man kan se det som en investering faktiskt.

Här kommer lite av dagens bilder, enjoy!


Julia med sin full-i-fan-min


Sötnosen Hugo


Julia tar det lite lugnt på golvet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December