Trött som få.

{ 2008-11-1121:27:46 } Dagbok | 0 kommentarer


Kom hem från träningen klockan halv åtta ungefär tror jag. Jag gick från Gullmarsplan och gud vad blöt jag var när jag kom hem. Det bara rann om mig.
Den här dagen har varit toppen. Har varit med Mariell i princip hela dagen och det är aldrig fel. Kycklingen var lika god som den alltid är (vi äter grillspett med pommes och mild sås på DiCorno i Farsta C om det är någon annan som skulle vilja pröva), vi pratade massa, mös med Julia och sen bar det av mot träningen vid fyra när Timothy kom hem från jobbet. På vägen dit så stannade vi på OKQ8 för att handla mineralvatten. När mamma och dem var här i helgen så hade dem med sig ett mineralvatten som bara var hur gott som helst. Hade ingen aning om var det var för märke men Timothy sa att det var OKQ8s märke så jag och Mariell åkte dit för att pröva lyckan. Mycket riktigt så fanns det där, hallon/rabarber vattnet bara stod i hyllan och väntade på oss.
När jag kom hem från träningen i alla fall så möttes jag av en superglad Julia och en gosig Timothy, kan det bli bättre än så? Tror inte det. Man får absolut inte glömma Daniel som stod i dörren när jag kom hem också, han hade spelat Xbox med Timothy tror jag..
Det har varit en lång dag och känns som om jag har fått mycket gjort. Dagens ros går till Mariell och Lulu som hade tålamod och lärde mig massa motions på träningen, ni är guld tjejer.

Nu är jag så himla trött, det här inlägget blev himla rörigt tycker jag, men jag orkar liksom inte. Nu ska jag kolla klart på Desperate Housewifes och sen gå och lägga mig. Sov så gott alla glada så ses vi imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December