underBARA BARN och gym.

{ 2008-11-0221:40:40 } Inköp | 1 kommentarer


Söndag idag, tråkigaste dagen i veckan tycker jag. Man vet att Timothy ska tillbaka till jobbet dagen därpå, men men!

Idag gjorde jag och Julia underBARA BARN mässan osäker tillsammans med Jennie och lilla Hugo. Måste säga att jag blev lite besviken på den faktiskt, trode att det skulle vara mycket mer REA om man säger så. Jag var på jakt efter en ny overall till Julia, den enda jag hittade som inte var i flece kostade 2000 kr och hade rövpäls på luvan. Något italienskt som var way och priced kan man säga. Dåligt dåligt!
Lämnade mässan med nappar till nappflaskan, vanliga nappar och en NovaStar tröja och ett par NovaStar byxor. Lite fynd i alla fall.


Fyndade byxor och tröja för 300 kr.




Kl ett träffade jag pappa i Farsta Hallen för att gymma, egentligen gymmar jag som sagt på SATS för jag tycker det är så skönt att jag kan lämna Julia på barnpassningen. Men idag ville pappa ha en träningskompis så man ställer ju upp!
Vilken workout det blev sen, jag var helt slut. Vi gick igenom hela kroppen och efter det belönade vi oss med varsin bastu. Jag gjorde lite hårinpackning och peelade hela kroppen. Kände mig grymt frisk och fräsch efteråt må jag säga.
Varje söndag äter vi middag hemma hos min pappa tillsammans med min syster (idag var Daniel med också, Julias gudfar). Det bjöds på entrecôte med ungsbakad potatis, bearniesås (vet inte hur det stavas) och någon svampsås. Till efterätt blev det tillagade äpplen med marräng uppepå och någon smaksatt grädde, hur gott som helst pappsen!

Idag vill jag även dela ut lite rosor till personer som är så grymmt gulliga! Marielle, Mickan och Mellissa. Ni är mina små änglar!

Julia har börjat snora och greja också, hostar lite när hon sover också. Inte alls bra! Hoppas det blir bättre tills imorgon, lilla snuttan är så söt.





Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag hade heller inte velat ha ett plagg med rövpäls!

2012-01-30 @ 15:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December