Underbara fredag.

{ 2008-11-1410:31:38 } Dagbok | 1 kommentarer


Vi stannade inte hela matchen igår, det var så himla kallt plus att Julia blev trött som en apa så det kändes skönare att åka hem och lägga henne.
Nu sitter vi här hemma och tar det lugnt, inga planer för dagen faktiskt. Känns som om det skulle vara skönt med en dag hemma idag, kanske kolla film inte vet jag. Måste städa lite här hemma i alla fall, så hade jag tänkt ta mig en dusch också. Ibland är det så himla skönt att bara slappa hemma. Ta på sig sina favvomjukisar och bara ta det lugnt, gör lite nytta i hemmet som man liksom inte tar sig tid till om man har planer för hela dagen. Jag ska gå ner och kolla om tvättstugan är ledig nu på dagen också. Hoppas på att laga mat här hemma idag, jag och Timothy har inte lagat mat här hemma en enda dag den här veckan. Vi är inte vana med att båda tränar så mycket så vi har antingen köpt hem färdig mat, ätit ute eller blivit bjudna på middag. Tar ett tag innan man kommer in i rutinerna, känns som om det vore en bra dag att starta idag.
Julia är på toppen humör, hon trivs också med att vara hemma en dag, inte vara ute och flänga. Men en dag är ungefär vad hon pallar med.


            
Julia har fortfarande pyjamas på sig den lilla gullungen





Kommentarer
Postat av: monica o baby felice

Ja , de klart att du kan de!

Lägger upp en bild på mamma gänget så får du se om du känner igen några :)

2008-11-14 @ 10:44:19
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December